Ievads
Ja esat mazā uzņēmuma īpašnieks, jūs zināt, ka konkurence var būt sīva. Viens no labākajiem veidiem, kā izcelties no pūļa, ir dominēt vietējā meklēšanā. Šajā rokasgrāmatā aplūkosim vietējās SEO optimizācijas nianses, tostarp to, kā optimizēt uzņēmumu sarakstus un veidot vietējos backlinkus. Rokas beigās jums būs pamatīga izpratne par to, kā uzlabot vietējās meklēšanas pozīcijas un palielināt vietnes apmeklētāju plūsmu.
Vietējā SEO nozīme mazajiem uzņēmumiem
Vietējais SEO mazajiem uzņēmumiem ir svarīgāks nekā jebkad agrāk. Līdz ar mobilo ierīču un uz atrašanās vietu balstītas meklēšanas pieaugumu arvien vairāk cilvēku izmanto Google Maps un citus vietējās meklēšanas rīkus, lai atrastu sev tuvumā esošos uzņēmumus. Ja jūs neparādāties šajos meklēšanas rezultātos, jūs zaudējat potenciālos klientus.
Uzņēmumu sarakstu optimizēšana
Google mans uzņēmums
Viens no svarīgākajiem vietējās SEO optimizācijas pasākumiem ir pieteikt un optimizēt savu Google mans uzņēmums sarakstu. Tas ietver pārliecināšanos, ka jūsu uzņēmuma nosaukums, adrese un tālruņa numurs (tā sauktais NAP) ir konsekventi visā tīmeklī. Jums arī jāpievieno fotoattēli, uzņēmuma apraksts un cita informācija, kas palīdzēs jūsu sarakstam izcelties.
Citi uzņēmumu saraksti
Papildus pakalpojumam Google mans uzņēmums ir arī citas uzņēmumu sarakstu vietnes, kurās jums arī vajadzētu būt. Tās ir tādas vietnes kā Yelp, Yellow Pages un Angie’s List. Pārliecinieties, ka jūsu uzņēmuma informācija ir konsekventa arī šajās vietnēs. Turklāt jums arī jāmudina klienti šajās vietnēs atstāt atsauksmes, jo pozitīvas atsauksmes var palīdzēt uzlabot jūsu vietējo SEO.
Vietējo atpakaļsaites saišu veidošana
Vēl viens svarīgs vietējās SEO optimizācijas aspekts ir vietējo atpakaļsaites saišu veidošana. Tās ir saites no citām vietnēm, kas norāda uz jūsu vietni. Jo vairāk kvalitatīvu vietējo atpakaļsaišu, jo augstāk jūsu vietne tiks ierindota vietējās meklēšanas rezultātos. Viens no veidiem, kā veidot vietējās atpakaļsaites, ir iekļūšana vietējos katalogos vai sazināšanās ar citiem vietējiem uzņēmumiem un lūgums pievienot saiti.
Lapas elementu optimizēšana
Virsraksti un metaapraksti
Virsrakstu birkas un meta apraksti ir svarīgi lapas elementi, kas palīdz meklētājprogrammām saprast, par ko ir jūsu tīmekļa vietne. Pārliecinieties, ka virsrakstu tagos ir iekļauti jūsu mērķa vietējie atslēgvārdi un ka meta apraksti ir pārliecinoši un sniedz skaidru kopsavilkumu par jūsu lapas saturu.
Virsraksti un saturs
Papildus virsrakstu tagu un meta aprakstu optimizēšanai ir svarīgi optimizēt arī vietnes virsrakstus un saturu. Izmantojiet H1 tagus galvenajiem virsrakstiem un iekļaujiet mērķtiecīgos vietējos atslēgvārdus visā saturā. Pārliecinieties, ka jūsu saturs ir arī atbilstošs un vērtīgs jūsu mērķauditorijai, jo tas ne tikai palīdzēs jūsu vietējai SEO, bet arī uzlabos lietotāja pieredzi jūsu vietnē.
Vietējā SEO panākumu uzraudzība un mērīšana
Lai uzzinātu, vai jūsu vietējie SEO centieni atmaksājas, ir svarīgi sekot līdzi progresam. Google Analytics ir lielisks rīks, ar kura palīdzību var uzraudzīt jūsu vietnes datplūsmu, atteikumu skaitu un citus rādītājus. Varat izmantot arī tādus rīkus kā SEMrush vai Ahrefs, lai sekotu līdzi jūsu atslēgvārdu pozīcijām un atpakaļsaišu profilam. Regulāri uzraugot savu progresu, varat veikt nepieciešamās korekcijas un turpināt uzlabot vietējo SEO.
Secinājumi
Nobeigumā jāsecina, ka vietējais SEO ir ļoti svarīgs jebkura mazā uzņēmuma tiešsaistes klātbūtnes aspekts. Optimizējot uzņēmumu sarakstus, veidojot vietējos atpakaļsaites un koncentrējoties uz vietnes optimizāciju, varat uzlabot vietējās meklēšanas pozīcijas un palielināt vietnes apmeklētāju plūsmu uz savu vietni. Neaizmirstiet sekot līdzi savam progresam un pēc vajadzības veiciet korekcijas, un jūs būsiet ceļā uz dominanci vietējā meklēšanā.