Ievads balss meklēšanas optimizācijā
Attīstoties tehnoloģijām, arvien populārāka kļūst meklēšana ar balsi. Patiesībā saskaņā ar ComScore pētījumu tiek lēsts, ka līdz 2020. gadam 50 % no visiem meklējumiem būs balss meklējumi. Ņemot vērā šo popularitātes pieaugumu, uzņēmumiem un tīmekļa vietņu īpašniekiem ir svarīgi saprast, kā optimizēt savas tīmekļa vietnes balss meklēšanai. Tas ietver izpratni par atšķirībām starp rakstītiem un runātiem meklēšanas pieprasījumiem un par to, kā identificēt garus atslēgvārdus un dabiskās valodas frāzes.
Noteikt garus atslēgvārdus un dabiskās valodas frāzes
Garās astes atslēgvārdi ir garākas, specifiskākas frāzes, ko cilvēki izmanto, kad tie ir tuvāk pirkuma veikšanai vai darbības veikšanai. Tie ir vairāk sarunvalodas rakstura un var būt specifiskāki attiecībā uz piedāvāto pakalpojumu vai produktu. Garās virknes atslēgvārdu identificēšana var palīdzēt optimizēt tīmekļa vietni balss meklēšanai. Izmantojiet tādus rīkus kā Google Trends vai Google Keyword Planner, lai saprastu, ko cilvēki meklē un kā šos atslēgvārdus iekļaut savā tīmekļa vietnē.
Izveidojiet saturu, kas atbild uz biežāk sastopamajiem balss meklēšanas vaicājumiem
Kad cilvēki izmanto balss meklēšanu, viņi mēdz uzdot jautājumus sarunvalodā. Svarīgi ir radīt saturu, kas atbild uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kurus cilvēki var uzdot, meklējot jūsu produktus vai pakalpojumus. Tas var ietvert bieži uzdoto jautājumu vai norādījumu par to, kā rīkoties, veidošanu, lai potenciālajiem klientiem sniegtu noderīgu un informatīvu saturu.
Meta tagu un strukturēto datu optimizēšana balss meklēšanai
Veicot optimizāciju balss meklēšanai, ir svarīgi nodrošināt, lai jūsu vietne būtu pieejama balss palīgiem, piemēram, Siri un Alexa. Tas ietver meta tagu, piemēram, virsrakstu tagu un meta aprakstu, kā arī strukturēto datu, piemēram, shēmas iezīmju, optimizāciju. To darot, balss asistentiem būs vieglāk saprast un sniegt informāciju no jūsu vietnes.
Izsekojiet un analizējiet balss meklēšanas veiktspēju
Balss meklēšanas rezultātu izsekošana un analīze ir ļoti svarīga, lai saprastu optimizācijas centienu ietekmi un noteiktu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Jūs varat izsekot savu sniegumu, uzraugot vietnes datplūsmu un konversijas, kā arī izmantojot tādus rīkus kā Google Analytics, lai izsekotu balss meklēšanas specifiskos rādītājus. Analizējot šos datus, jūs varat gūt ieskatu par to, kas darbojas labi un kas ir jāpielāgo, lai uzlabotu balss meklēšanas optimizācijas centienus.
Nobeigumā jāsecina, ka optimizācija balss meklēšanai kļūst arvien svarīgāka uzņēmumiem un vietņu īpašniekiem. Izprotot atšķirības starp rakstītiem un izrunātiem meklēšanas pieprasījumiem, identificējot garus atslēgvārdus, veidojot saturu, kas atbild uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, optimizējot meta tagus un strukturētos datus, kā arī sekojot līdzi un analizējot sniegumu, varat nodrošināt, ka jūsu tīmekļa vietne ir viegli pieejama un saprotama balss asistentiem, tādējādi nodrošinot labāku redzamību un galu galā labākus rezultātus jūsu uzņēmumam. Paturiet prātā, ka tas ir nepārtraukts process, un jums būs jāseko līdzi pastāvīgi mainīgajai balss meklēšanas videi, lai saglabātu priekšroku.